God kväll..

Sovit en bra stund.. tror ungefär 4 timmar.
Är fortfarande trött... tänker nog ta och krypa ner i sängen igen för natten!
.
Har jobbat idag, gått bra.
Det ända som inte var så bra var när klantiga jag skulle skaka ketchupen och hade glömt skruvat på locket efter att jag hade tagit bort plasten...Fick ketchup över hela min tröja...
Och tröjan var såklart vit...Enda adidas tröjan jag har också... blev att man fick ta av sig den och lägga den i blöt..
Får hoppas att fläckarna går bort.. har lämnat den till mamma så hon kan fixa den;)
.
Hur som helst fick barnen både en chock och ett gott skratt för dagen=D
.
Varit ut i helgen också, blev tvådagars...Fredagen vad jag ut med tjejerna så lördagen med grabbarna.
Kanske där har vi anledningen till varför jag är så trött;)
.
Lite partypictures!! Enjoy!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0