Fredag..

Japps äntligen fredag, tänker nog många idag... inte riktigt jag, längtar tills nästa fredag för då kommer jag tänka likadant! För den lördagen och söndagen är jag ledig!=)
Den här helgen jobbar jag ist två heldagar på Hagalid!
.
Sitter på jobet i bergeforsen nu, är bra tidigare än vad jag ska börjar, men tänkte jag skulle äta frukost här... är så himla gott!;)
.
Nu äre så att jag  tror det "spökar" hos mig... grejer ligger inte där jag lagt dom... fast då har jag bara trott att det är jag som varit stressad och lagt det fel (Flummig som jag är)... sedan har jag hört saker... men då letar jag alltid en förklaring till det att det inte är ngt speciellt.... men inatt var det droppen.. nämligen vid 3-tiden inatt vaknade jag också stod datorn på... jag är hundra och vet säkert att jag inte hade den på då jag gick och la mig... för den står nära sängen så skulle höra och se de.... Min syter säger att det förmodligen är Alvin (min katt) som gjort det... det tror jag då rakt inte på.. för det första har han för stor tass och för de andra är han inte så smart ;)
.
Blev ju förstås rädd och chockad inatt när jag upptäckte det.. men stängde av slog på tv och somnade om till slut..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0