Sorry..

Har inte haft tid med bloggen för tillfälle..
Haft fullt upp med att leva och skapa livet ;)
.
Men nu ska jag försöka berätta lite vad som har hunnit hänt..
Som sagt blev det bodaborg och mitt lag vann förstås, fick ihop 14 stämplar av 20 ;D (inte illa!)
Sedan har jag varit på bröllop, det var min morbrors och hans mans bröllop. Verkligen trevligt!
Så har jag jobbat, både på äldreomsorgen och på fritids.
Varit på party med vännerna.
Sedan har jag varit en vecka i Stockholm och träffat Liv.
Där nere blev det shopping (visar vad jag köpte nån annan dag) bio, skansen, festligheter med massa goda middagar så klart ;D
Så nu är jag tillbaka på hemmaplanen igen.
Så det är bara att ta tag i livet och sätta det på spel!
.
Nu blir det jag som tar på mig kläder för en promenad och fundera på vad jag vill göra just nu med mitt liv, ta taxikortet? skaffa hund? hoppa på och plugga? börja klättring? ta mc-kortet?.... Jah! jag har mkt jag vill utföra med vet inte riktigt vart jag ska börja...
Men utföra de saker jag vill göra, ska jag!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0