Böcker..

Varit med päronen en stund, åkte med dom till Söråker och handlade lite sedan blev det lite mat, mums!
Efter att ha varit hos dom åkte jag till biblioteket och lånade  fyra böcker.
Inte likt mig, vet inte alls vad jag fick för fnatt..
Lånade en bok om psykologi, två biografer och en kriminologi.
"Pojken som kallades det" har läst det förut i 8an, men ska läsa den igen och dem böcker som kommer efter den.
"Psykologi - Om varför vi tänker, känner och handlar som vi gör" är faktiskt intressant att veta.
"Gör vad ni vill men döda henne inte" Tycker om böcker som berör en och denna kommer nog göra de.
"Debatten om heders mord" Förstår mig inte alls på heders mord, men efter att ha läst boken kanske jag får lite förståelse.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0