Shoo bree!

Var ett bra tag sedan jag skrev, blir ändring på de nu!
Idag har jag varit på birsta och köpt ännu en ny mössa....nämligen så att den andra nya försvann ju på nyår!
Var inte bara den som försvann, kudden också som jag hade med! Haha inte så lyckat!
Jag och marty åkte till vemdalen och firade nyår där, trodde det skulle bli lika lyckat som förra året!
Men blev ju inte riktigt de!
Får se om det här året blir bra nudå även fast det andra slutade dåligt!

Jag är på riktigt dåligt humör också! Inget jag brukar vara, fast jag har ju såklart mina anledningar!

Här är några bilder från nyår!

















Nä nu orkar ja inge mer, less!!
Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0