Powerwalk...

somnade rätt så sent, kommer sluta med att jag vänder på dygnet.
Inte alls bra!
Får ta och skärpa mig lite;)

Haha, de är ju nämligen så att jag har blivit erbjuden att vara med i miss world deltävling här i sundsvall,,,
Hahah, fråga mig inte hur dom tänker, skulle jag som är lika kort som bred vara med?!

Det skulle sluta med att folket säger vad gör den där pygmehövdingen där?!
Ta hon dit där hon hör hemma till snövit o dom andra dvärgarna;D...haha
Näh jag kommer förmodligen att tacka nej till den tävlingen....




Tänkte att jag skulle ut och ta en powerwalk för att få lite frisk luft och rensa skallen lite.


Kommentarer
Postat av: EMLAN KUSIN

MEN CILLAN ÄR DU DUM! KLART DU SKA TACKA JA DITT SMART ASS :D JAG STÖTTAR DIG TILL TUUUSEN

2010-01-13 @ 22:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0