Crea Dieam..

sitter en stund nu och bara tar det lungt, ska snart åka till syster och vara barnvakt till bustrollen.
Dom kommer förmodligen sova redan när jag har kommit, vilket är lite trist..
För då får jag ju inte busa med dom som jag brukar;)

Har jobbat idag och varit på ikea o birsta med marty, nu har jag köpt grejer så det ska fixas i veckan i lägenheten:)
De kommer bli så nice när allt har blivit som jag vill att det ska bli.



bjuder på denna freakbild, jag är ju lite crazy av mig så;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste ha blivit helt slut av att vara barnvakt

;-) Tusen tack!



Big S

2010-01-19 @ 15:04:08
Postat av: jag..

Heh nä inte direkt, gick ju "fina disken" för mig;)



Kramen!

2010-01-20 @ 19:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0