Tjenamåss!

Har verkligen inte orkat eller haft tid med att blogga.
Men tänkte försöka mig på nu.
Under den långa tid jag inte har skrivit så har jag hunnit varit i Malmö.
Tittat på Gaga! Säger bara ett ord: Underbart!
Slänger upp lite bilder, kanske till och med nån video;)
Har jobbat inom äldreomsorgen.
Sedan har jag jobbat på fritids en hel vecka, och hoppat in som lärare för årskurs 1.
Inte illa, jag som själv har svårt för att stava och läser lite tokigt då och då!
Men det gick faktiskt bra! Är stolt=D
Sedan nu så har jag jobbat på dagis, så man kan säga att jag har arbetat mig "neråt".
Först gamla sedan yngre så till sist små barn.
Varit och shoppat idag inför helgen, tänkte jag skulle ta och baka lite=)
Jag blev helt in love när jag såg dom;)
Pepparkaksform - KamelElefant 6 cm - Städter
Ser ni vad det är;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0