Turkmusik...

God morgon!
Vaknade för ett bra tag sedan, nån typ av turkmusik!
Åh fy, grannarna spelar inte lite högt heller.
Förstår inte vad det är för fel på dom när dom börjar spela musik så
tidigt och så högt!
Nu så helt plötsligt har dom sänkt, kanske någon som sagt till....
Aja, jag vet inte, de jag vet varjefall är att man inte vill bråka med dom direkt.
Har ju varit massa tjaffs i tvättstugan... och kan säga dom ge sig ju inte även fast dom har fel!

Jah men nu när jag ändå är vaken kanske jag ska slå på lite dunka dunka och städa.
Dock inte så högt så att grannarna ska behöva störas...



Fundera på att färga håret, men problemet är att jag inte vet vilken färg jag ska ha.....uhm?!

Kommentarer
Postat av: camilla

väldigt fina ögonbryn!

2010-04-22 @ 18:29:31
URL: http://thecam.blogg.se/
Postat av: jag..

Men tackar!=)

2010-04-23 @ 00:34:14
URL: http://justlike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0