Lördagen..Söndagen..

Igår efter jobbet så var det bara hem och fixa sig sedan så låna systers bil så åkte jag Emelie och Jocke och träffade folk på bilträffen i birsta, var en lång och bra kväll helt enkelt.=)



Emelie och jag kom hem vid halv 4, så blev några timmars sömn, sedan vid halv tolv så åkte vi med
mina systra + barnen till Drakborgen.

Så barnen skulle få springa och leka av sig lite, Emelie och jag var också med på ett hörn;)
Flumo som jag är så gör jag ju själv klart bort mig lite där i själva klätterborgen...uhm
Nämligen så att jag skulle klättra upp dit barnen var men var väl inte riktigt haj på hur man ska ta sig fram
så halkar ju såklart och glider ner baklänges på rumpan/ryggen...Hahah!
Aja, gav varjefall emelie ett gott skratt;)

Drakborgen

Blev helt slut efter att har varit där, så var bara hem och göra mat.
Sedan blev det filmtittande, vi såg Närkontakt.
Det var som sagt en skum film, lite små läskig!



Efter det blev det en promenad för mig, riktigt skönt faktiskt!
Så nu blir det sängen för min del!

Pusshej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0