Fågelanekdoter...(Mammsen)

Nyss gjort massa ärende, som att ha varit på banken osv..

Nu är jag hos syster och väntar på att hon och wille ska klä på sig.
Vi ska nämligen ut en stund!
Ut i det vackra vädret, dock så blåser det en del...
Men gäller att passa på!

Just det en rolig sak som hände förut var att när jag mamma och pappa åkte med bilen såg mamma en fågel (trana) hon var ju förstås inte säker på att det var en trana, så jag säger till henne att det är ju en struts!
För att jävlas, men själv klart så går hon på det och håller med om att det är en struts!
Både jag och pappa började skratta....!!

Det är ju inte ända gången hon har tagit fel på "fågelarter", hon har ju nämligen sett en albatros också!
Fast det visade sig vara ett flygplan....

HAhah, tror mitt liv kommer att förlängas med tanke på hur mkt jag skrattade=)







 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0