Smockad dag..

Har haft det fullt upp idag, ont i huvudet nu efter allt ståhej!
Började med att rekryteringen ringde 7 imorse o väckte mig, frågade om jag kunde börja jobba då till 4.
Pengar säger man ju inte nej till, så var bara att slänga på sig kläder o skynda sig till jobbet.
Efter jobbet träffade jag kusinerna Lina o Emelie för att äta lite mat och umgås, blev thaimat, jätte gott!=)
Sedan drog vi till syrran och tjockade i oss lite kladdkaka.
Så nu är jag hemma o ska packa tänkte jag, sedan så försöka vara ner lite med en dusch och tända lite ljus o slå mig ner i soffan framför tvn.

Åker imorgon natt! Kl. 00.00!



A bite of hope when you look into my eyes!

Säg hejdårå!

Puss


Kommentarer
Postat av: emlaaan

hitta ett kanon jobb nu cillan;)

2009-09-02 @ 11:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0