Shobree..

bra där hemma!?
Hoppas ni har det;)
Hur som helst har det gått mkt bra för vännen min när det gäller jobb! Good girl!!
Jag har fått erbjudande på ett jobb fast ska tacka nej har jag bestämt, pågrund av många anledningar.
Orkar inte dra dom här just.
Vet att ni saknar mig där hemma, djungeltelegrafen går hela tiden!=D
Saknar er med! Men har ju bara gått en veckan nu, så får se hur länge till jag blir.
Blir lite små sugen att åka hem när allra helst mammsen säger att hon saknar mig i varenda mening och pressar mig, haha
+ att jag har fått mkt jobb hemma som jag skulle kunna ta och tjäna bra på.
Så mina tankar svajar fram och tillbaka när det gäller med att stanna här eller hem igen.
Får ta dag för dag och bestämma mig när det känns rätt.

Igår så mötte jag några kända aniskten här!

Så som Kim i Andra avenyn






Samuel haus som spelar i tsatsiki, morsan och polisen




Och slutligen Sanna bråding




Haha de var lite kul!!

Men hadet bra så hörs vi!!

puss påer goingar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja här saknar vi dig, grabbarna frågar efter dig ;-)



Kram Big S

2009-09-10 @ 18:38:28
Postat av: jag..

JA! det gör ju inte saken lättare;P heh

Men annars kommer ju ni snart upp också;)



Kramis

2009-09-11 @ 13:32:28
Postat av: Anonym

inte ner då...=)=)=)



Kram Big S

2009-09-11 @ 14:46:59
Postat av: jag..

haha joh det menar jag ju så klar;D

Haha

2009-09-11 @ 21:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0