Rebus time...

kan ej sova, inte så konstigt egentligen eftersom jag sov så pass mkt natten som varit:P
Men men, varit med storasyster idag, hon bjöd mig på lunch middag + bakelse, mums!
Verkligen guldvärd må jag säga, satt bra i kistan heh;D
Vi har skratta tror jag hur mkt som helst, nämligen så att vi skulle rita och gissa vad vi gjorde.
Båda är ju så klart väldigt tävlingsinriktad av oss, heh.
Tillslut satt vi och gjorde rebusar till varanda, haha ojoj, vad vi har skrattat.
Speciellt när bilderna som vi ritade blev så otroligt vackra....Haha!

Hahaha, ngt i den stilen kanske;D

Näh nu ska jag ta och läsa lite, så jag sedan kan ta och falla in i min skönhetssömn;)

Nattinatti babes!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, h-vete va kul de va. Länge sen ja skrattade så där, haha. Bildlärare lär vi aldrig bli ;-)



Kram Big S

2009-09-30 @ 08:24:11
Postat av: jag..

Haha jah samma här, kanske kommer det bli en omgång till i Stockholm;D Näh ingen bild lärarkarriär direkt:P



Kram

2009-10-01 @ 22:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0