Nattinatti...

idag så var vi ute och yrade omkring på stan, fattade inte alls vart vi var eller vart vi skulle. Hahah
Fast egentligen visste vi vart stället låg hela tiden, så en rejäl prommis har man varjefall fått. Behövs ju ändå så!Sedan blev det hem hit och göra ordning mat och ta en lång och varm dusch, hur skönt som helst!=D

Mamma är bra rolig, håller på kollar bussar också vidare hem till Timrå tills imorgon, hon saknar mig som bara den och har fått för sig att jag har varit borta en vecka, Men mamma de är ju bara 4 dagar jag varit borta;) Och längre kommer det bli! Jag håller med om att det känns längre, men jag har det toppen, lite rörigt bara men snart så kommer allt fixa sig:)

Har fixat boende med imorgon till på torsdag, så det är kanoners! Då är det lilla problemet ur vägen!
Och imorgon så blir jag själv på dagen så jag har mkt åtagande att göra då!
Bäst jag tar och sover så jag orkar upp!










































Tänker på dig!:)
Puss Nattinatti!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är de mig du tänker på... ;-)



Kram Big S

2009-09-07 @ 08:28:42
Postat av: jag..

heh japps, tänker på er alla;D

2009-09-07 @ 10:16:58
Postat av: linua

vet det är mig:)

2009-09-13 @ 18:20:35
URL: http://linua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0