jobbat...

Jah då har man gjort rätt för sig idag då.
Jobbat hela dagen lång! Var hyfsat seg av mig när jag skulle kliva upp imorse vid 6-tiden :/
Men men tog igen mig rätt snabbt! heh;)
Efter jobbet gick jag och köpte med mig lite bakelse och vandrade bort till Big S där även den andrar syster befann sig. Björnligan säger jag bara! Slår allt =D Haha

Så blev bjuden på mat där och pratade lite struntprat förstås.

Ikväll ska jag försöka bli färdigt med köket, sätta upp luckor osv.
Kommer bli riktigt nice där när det är färdigt tror jag definitivt.

Sitter och diggar denna härliga låt!



Puss!!


Du är bara för mycket!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul björnligan kommer ha de i Sthlm ;-)



Kram Big S

2009-09-28 @ 20:24:55
Postat av: jag..

jajamensan, kommer göra staden osäker;)



Kramen

2009-09-29 @ 10:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0