Grrr...

sitter hos syrran nu, har bjudit henne på lite godis.
Det uppskattar hon ju såklart, så som hon är godiskär av sig heh;)
Igår så fick jag jobba lite! Great!! behövs kan jag säga!=D
Det ända irriterande var att den som först ringde mig och frågade om jag kunde jobba sa att jag skulle komma till klockan två, då ringde hon vid halv 8 på morgonen. Därefter ringde det en annan tjej vid 9 och frågade vart jag var, hah paff blev jag, och sa att den andra tjejen sa att jag skulle komma till 2, då sa hon att jag skulle jobba till två. Så var ju bara för mig att dra på kläderna och stressa till jobbet. Hah, snacka om att dom strular helatiden. Så då fick man jobba till två utan rast och mat i magen....
Jag säger bara pengar pengar....
Idag har jag fått en del gjort med, har varit med Lina så var vi och lämnade Willma på arken zoo för att hon skulle badas och klippas. Under tiden så drog jag och Lina till blodcentralen eller blodgivningen kanske det heter hah, hur som helst har jag skrivit in mig där nu och ska se om jag får ge blod och plasma.
Tror att hon stack mig lite för mycket, med tanke på att jag har blåmärke nu efter,
men men sånt man får leva med, heh!
Har även färgat håret på Emelie, blev fint!=)



puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0