Fredag...

Japps då är det fredag igen, härligt!
Ikväll så ska jag först hämta päronen sedan så blir det nog något ståhej!

Förra helgen var jag i Stockholm med systrarna, hade det kanonkul!=D
Måste göras om, vi shoppade sedan var vi ut på kvällen.
Träffade såklart Hanna med, så hon följde med ut.
Vi gick på sturecompagniet var där tills det stängde, varjefall jag och Hanna.
Systrarna mina drog hem tidigare, orkar inte riktigt med "festlivet".Hehe;)
Slutade med att vi var ute hela natten lång.
Jag säger bara fransmän, horrible, blåsta och ett gott skratt!

Nu så ska jag ta och tvätta mammsens och pappsens bil.
Hörs!

Några bilder från stockholmsnatten!;)











Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk på att vi är nåååågra år mer på nacken, också är man trebarnsmamma på de ;-) Tycker ja gjorde de bra som va ute till 2, haha. Kram Kram Big S

2009-10-11 @ 13:37:42
Postat av: jag..

jah vet tyckte ni klarade er bra länge ute:D

Dansade och hade oss;)heh

Kramen

2009-10-11 @ 18:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0