I Linköping..

eller som dom säger här "linnköping". Haha!

Kom hit igår efter en lång lång och otroligt stressig och jobbig resa!!
Blev förbannad hur många gånger som helst under resan hit.
För det första när vi kliver på tåget i sundsvall så ställer dom packningarna som nå jävla krattor så man inte får plats sedan så blir tåget försenat 30 minuter, minst!till stockholm.
Så vi hade 5-10 minuter på oss att byta tåg. Så vi fick halv springa mot det spår vi skulle till, med all packning vi hade, (var oerhört mycket packning) så kommer vi fram till hissen och jag säger att jag tar trappen med en del av packningen, för att vi inte skulle få plats med allt i hissen.
Så jag springer alla rappor, och det var ju så klart mint 5 st innan man var framme så ringer syster och säger att hissen inte fungerar, då fick jag verkligen panik för tåget skulle gå om 2min och jag hade redan fullt med packning, så fick slänga av mig allt där så han som jobbade på tåget fick "passa" dom, så fick syster och jag springa med vagnen och allt i alla trappor, verkligen DÖDENS! men hann precis på tåget innan den åkte, tur det säger jag bara!

Har aldrig haft så ont i ryggen och nacken som jag har idag!!!
Fast ska inte sitta här och vara nån mes nu, säger bara skönt och vara framme!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0