Hår...

kollat igenom lite bilder från datorn, jag har byt hårfärg och frisyrer ganska mkt har jag märkt! Allt från löshår till kort hår och alla möjliga färger...

Checka här....

Har haft löshår hit och dit, i olika färger...



Haft olika mörka färger....



Och olika ljusa....



Haha, ja vilka härliga egobilder säger jag bara!!Uhm.....

Åh så ser håret ut nu...



det är kortis och en blandning på ljust och mörkt tror jag, så funderar på om man ska färga det igen kanske, kanske ha löshår?! hahah

Får sova på saken, ska upp tidigt imorgon, tänkte ta vaccinsprutan.
Sedan blir det jobbet och på kvällen är jag laddad för partyyy!;)

Puss och godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0