Lördag..

har för en stund sedan kommit hit ner till mamma o pappa där syster o lille W är. Var vaken ganska tidigt idag, skönt det, hann göra undan lite grejer hemma o så. Har lånat Linas kamera för ska ta kort till på mån för uppgiften i fotokunskapen. Kameran funkar great, sådan vill jag också ha, få se om jag kanske köper en när jag har sparat lite pengar. Har ju fått jobb i sommar också, blir nämligen så att jag ska jobba på hagalid på service, har inskolning i juni, sedan så har jag schema till augusti nån gång. Super glad är jag, llåter som att jag kanske ska få jobba till hösten också eftersom att jag inte ska plugga vidare just nu utan bara jobba så mkt jag kan, skulle förstås vara hur bra som helst om jag kommer få det.

Så äre ju snart studenten o allt, längat hur mkt som helst, är mkt man ska göra nu i skolan, prov och inlämningar. Men men det ska nog fixa sig. Mamma o pappa är ju som sagt utomlands, dom har varit där en vecka så ringer dom o gör mig avundsjuk när dom säger "hör du vågorna, det är jätte varmt ute och vi sitter på balkongen nu". Ja fast snart åker jag ju...längtar!!

Nu så ska jag underhålla lille man lite här bredvid mig!

Bjuder på dessa bilder på mig o prins W!



 


Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0