Hello..

helgen har varit kanon i fredags var jag med lina och ute och åkte lite. Lördags  så var det cruising som gällde, åkte raggarbil med tjejerna och diggade musik som jag annars aldrig brukar lyssna på, lite kul, var ute länge sedan blev det hem gång med sällskap, dock blev det lite tjafs för en del, men men jag hade det kung!!

Varit hemma idag också, kände mig inte så pigg i går kväll sov från 7 till 8 ungefär idag, jag tror att lördags natten tog all energin från mig, haha. Har även fixat passet, så nu är jag redo för Bulgarien med the Gang! yeah längtar otroligt mkt!

Nu så ska jag plugga, är ju bara två veckor kvar innan dom sätter betygen!



Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Henke Persson

Vilken bil satt du i? :D

2009-05-13 @ 22:57:52
Postat av: jag..

Jag vet inte vad det heter, men det var en raggarbil haha:P den var blå har jag för med, var du där eller?;)

2009-05-16 @ 14:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0