tillbaka igen ...

tillbaka igen med mitt skrivande, helgen som har varit har varit skönt med roligheter...heh. I fredags var jag ut med girlsen, började först med att vi var hos henke o förfestade sedan så till stan, hur kul som helst. Kom hem runt 4 tiden tror jag. Lördagen sov jag hur mycket som helst var as trött, det tog hårt att dansa hela kvällen lång, heh;) På kvällen så blev det film med syskonen o lina, sedan så sov jag hos syster o pluggade lite.

Så söndagen blev också en lung dag blev lite kalas firande samt pluggning.
Idag så hare varit skola hel dag, har bytt schema nu, älskar det!! Det är hur skönt som helst. Imorgon har jag tex sovmorgon till 12.40 o har tre lektioner, nice bajs!

Har nämligen bestämt mig för att åka till Stockholm nu på torsdag, bestämde mig i lördags då jag vaknade heh. Ska åka ner med syskonen o deras familj o bara ha det mysigt och shoppa loss. Blir där till på måndag, ska bli så skönt och få komma bort ett tag. Och allra helst med dom man så underbart tycker om :D kärlek till er ;)

Nu så ska jag antingen sova om jag kan annars blir det plugg, hah.

Avslutar med lite härliga bilder från den hårda fredagen ;)

     

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0