Hem juva hem..

Japps då har man nyss kommit hem, har haft fullt upp idag, först skolan sedan hem en stund och så hämta syster för att lämna igen bilen jag har fått låna, tusen tack! ;)

Sedan så åkte vi till den tredje systern o hälsade på en stund o fikade så åkte jag hem och sov typ 15 minter så var det bara för mig att kliva upp o skjutsa mamma till jobbet o lämna tillbaka nycklarna till big S, var där en stund sedan så hem.

På hem vägen så när jag nästan är hemma så får jag möte med den största bilen man kan tänka sig, en sån där stor j*vla fyrhjuls driven pickup, jag stannar för att vänta på att han ska backa eftersom att han har mötes platsen precis nå meter bakom så att vi kan köra om varandra utan att det ska hända något, näh men tror ni inte att han står där med sin feta bil o inte rör sig, då kör jag fram å så nära kanten som jag bara kan komma sedan gasar jag på förbi för att jag blev irriterad, men tror ni inte på fan då när jag kliver ur bilen så står den där bilen i diket.

Jag tänkte han måste ju skämta, men men, får fan skylla sig själv när man är så dum som man är om man inte kan köra bil, lite panik gick jag in o berättade för pappa, hah, men men slutade med att dom två personerna som satt i bilen lämnade den o gick, aja kanske skulle ha hjälpt dom men men, då kan dom ju be också... taskig som jag var gick jag in bytte kläder för att sedan gå till bibblan o lämna tillbaka några böcker.

 


Här har ni det stora aset!

Puss påer!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du lillsyrr, varför gick du med böckerna??? Då kunde vi ha lämnat dem... Tusen tack iallafall! Å du har rätt, de va inte snällt :p



Kram Big S

2009-01-09 @ 22:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0