Dödens...

Då har man vaknat typ för en timme sedan, shit alltså, jag är inte den som brukar sova länge, halv två för mig är dödens, känns som jag har sovit bort timmar där jag ist ha kunnat gjort massa grejer! Usch! sover bort mitt liv liksom!!!

Igår så var jag med Martina o åt tacos, såg let´s dance, sedan blev det en tur till stan, heh.
Idag så har jag en del saker jag ska göra, känns verkligen som att jag har saker att göra hela tiden, men sån är ju jag, hatar ju att vara ensammen o sitta stilla inte göra något, heh:P Så idag blir det full rulle, ska snart åka till ikea för att handla sladd till bärbara datorn, den har ju pajat så om jag ska kunna göra läxan färdigt så behöver jag den. Sedan så får vi se om jag kanske ska bjuda ut mamma på kina, heh. Skulle vara gott o mysigt! Senare på kvällen så hade jag tänkt att jag skulle vara en duktig flicka o plugga, men det lär ju sluta med att jag är med Marty o glider runt! hah

Tänkte fösöka hinna ta kort på denna lilla söta tös med, till min uppgift på skolan!

puss lovers!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken otroligt liten gullig tös!!! o syster naturligtvis ;-)



Kram Big S

2009-01-10 @ 17:15:28
Postat av: Anonym

söta :)

2009-03-26 @ 15:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0