sitter nu ...

här med lilla W i knäna, han vill följa med allt som händer med blicken, sötprinsen. Har varit på Ikea idag med Emelie, blev faktiskt ett linne eller vad man ska säga att det är, lite genomskinligt med blommor på, aja, Det var ju billigt kostade 29kr, värt priset. Blir kanske en tur till helgen till brista igen, hittade mycket fint jag ville ha. Efter shoppingen blev det hem och äta sedan så åkte jag o solade med Martythebigparty, fräscha till brännan lite, behövs ju. Sedan var det hem vänta en stund för att skjutsa mamma till jobbet, så nu sitter jag här o håller på att somna, är döds trött fast jag inte har gjort något speciellt. Blir faktiskt sovning för mig. Ska ju upp tidigt imorgon o göra mig i ordning till skolis.



Puss babes!!!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

johan jobbar på med "era" jobb....du hoppar inte av??/moster e

2009-02-16 @ 13:11:52
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur länge tänker du sitta med lilla W i knä??????



Big S

2009-03-06 @ 08:10:56
Postat av: Moster B

Tjoho.. nu har jag din sida!! KUL! kram moster

2009-03-07 @ 21:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0