Back..

japps då har man nyss borstat tänderna, o ska snart krypa ner i den ensamma sängen o ta sig en skönhetssömn. Men innan jag gör det har jag tänkt skriva lit om vad som hänt, eftersom att jag har varit väldigt off från bloggen på ett bra tag.

Kan börja med att jag hade det hur bra som helst i Stockholm, shoppade massa o hade det trevligt o mysigt. Verkligen minnesvärt!

I måndags så var jag med Emelie o Lina o kollade på när dom tatuerade sig, kan säga att nu har mitt sug nåt toppen, haha, har ju kollat länge på olika tatueringar men aldrig riktigt fastna för ngt, men men känner att det börja närma sitt slut nu, har hittat en del som jag gillar. Vet ju även vart jag vill ha o så, så kanske blir det tatuering snart, isf ska de vara innan sommaren, annars känns det lite meninglöst, haha.

Så har jag beställt resa idag, först var det meningen att jag skulle åka med Martina o dom till Turkiet, men slutatde med att jag o Marty bokade av för att vi inte riktigt ville dit, utan att vi skulle vänta och ta en resa till Thailand, men nu så har jag ändrat mig och ska åka med jocke, Jessica o company till Bulgarien, känner att det kommer bli skit kul, min och martys resa till Thailand får vänta ett tag.

Idag så har jag bara varit i skolan sedan hem o slängt i mig lite mat så till syster en stund. Little A har tilloch med börjat vinka, hur gulligt är inte det. Huvvaligen vad hon växer, mosters sötprupp!
Sedan så blev det lite plugg hos Marty med projektet, heh.

På fredag är det party, Jocke fyller år så det kommer bli ett väldans galej, skojsigt, känner mig rätt så peppad!




Nu så är det raka spåret till sängen som gäller!



Natti Natti lovers!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sorry om jag var GRINIG i morse,MEN de va din KUSINS fel...så de så..../moster e

2009-02-05 @ 14:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0