Morning!

Sitter hos mamma o pappa, har nyss fått i mig lite lunch, Mums! Var upp ganska tidigt idag och drog på mig kläderna sedan ut en timme för att promenera/jogga verkligen härligt väder för det:) Nu så har jag börjat med det nya "livet" och ska försöka komma i "form" för har blivit mkt gott ätatade i helgen kan jag säga. Var i stockholm med Marty the Party, bjöd henne på en resa ner dit för hon har ju fyllt HELA 20år så det skulle ju så klarts firas på det bästa sätt=) Vi åkte ner på fredagen och var där nere tills igår. Vi har haft det superbra, har shopat som bara den, aldrig köpt så mkt grejer på engång som jag gjorde då. Men är såklart helnöjd=D

Idag blir det till att städa lite hemma och få nån ornding i köket. Sedan så ner till mormor på middag och sedan promenera till kusinen som fyller år.



bilder från stockholm kommer...




























Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0