Torsdag...

Redan en vecka har gått sedan jag gick på lov, det är bara tre dagar kvar på det, usch känns tungt. Men inte länge kvar innan allt är slut, skönt! Idag så blev det sovmorgon, sov ända till 12, kändes som hela dagen hade gått. Var hos Brickan igår kväll och såg lite film. Var ute idag och gick på lång promis med lilla W  som somnade efter att jag hade gått fem minuter, heh. Så har jag varit med Marty, vi skulle ju färga håret, blev ju som det blev... bara att stå ut med det  nu ett tag, blev inte helt nöjd!! Skulle slinga håret så jag skulle få en ljuasre nyans, det vill säga blonda slingor, ah det blev det en aning men inte som jag hade tänkt mig... Aja, det fixar sig...




I think about you baby!

Puss!!!♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0