Sov time...

nyss kommit hem, har varit ute och åkte lite med martina o henke. Idag har jag hållit igång som bara den så kroppen sa till slut stop, nu på hemvägen, nämligen så jag börja blöda näsblod, usch. För lite sömn för min del. Idag så klev jag upp vid 10 o då hade jag bara sovit några timmar, var ju ute till 4 igår natt, så jag var ganska trött på morgonen. Men det slutade med att jag tog mig upp och gjorde mig i ordning för att sedan åka till birsta med mamma och träffa Marty. Kollade efter student känning men det var ingen som jag fastnade för, näh får ta och beställa från Internet om jag inte hittar något i stan. Sedan efter det var det bara att åka hem en stund o byta kläder så skulle jag hämta syster i stan. Därefter blev det middag på kina med hela syskonskaran och dess familj och päronen stod för notan, mumsigt värre var det!

nu blire sängen, känner att näsan inte är riktigt hundra...




Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0