Nytt nytt...

som ni ser är bloggen omgjord, har suttit och tagit itu med den nu, kände att den behövde förnyas för att jag ska få glöden igen med att skriva. Det är inte bara bloggen som har förändrats utan även jag, hihi, med tatuering på kroppen och humöret på toppen så har jag börjat igen med mina kvälls promenader/spring rundorna, idag var jag ute ungefär en timme kändes bra. Man måste ju komma i form till beachen 09 och allra helst till Bulgarien Där lär det bli att man gå upp ett antal kilo med allt party som kommer att vara. Snart så ska flytta ut från boet som det brukar kallas, heh, nästa månad får vi hoppas på att det ska bli. Längtar!! Har väldigt mycket mer jag skulle kunna sitta och skriva om men som sagt har ju skolan jag måste sköta så det blir raka spåret till sängen för mig nu.




Har inte kvar mitt långa hår heller, har klippt det för ett tag sedan så det är vid nyckelbenet ungefär, kort men nöjd!

Nattinatti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0