Lördag...

känns verkligen som söndag eller något, idag så har jag varit barnvakt, syster o dem skulle fixa i lägenhet. Kom hem vid 6 åt skjutsade mamma sedan åkte till andra syster en stund för att hälsa på, där blev man bjuden på kladdkaka, mumsigt!! Nu så har jag bara tagit det lungt och tittat på film.

Igår så var jag med Lina, jag hade ju blivit bjuden till hennes säng, haha. Vi såg film o slappade, skönt! I torsdags då jag var ut hade jag det jätte skoj, tummen upp för the gang!! Blev verkligen lyckat tycker jag. Dansade och hade skoj!

Nu så är det lov också, jag har mycket att stå i, ska plugga dels hjälpa syster med lägenheten, det blir nog inte så mycket lov ändå.... hah.



Dont worry cause everythings gonna be alright!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0