Gomorgon!

Nyss kommit in efter att ha varit ute en stund, var väldigt skönt och få frisk luft nu på morgonen, börjar vid halv 1 så jag har god tid på att göra mig i ordning, känns skönt! Idag har jag tänkt mig att jag ska plugga när jag kommer hem, vi har ju snart lov, två dagar kvar, jag vill ju inte göra allt för mycket plugg på det. Blir även utgång igen på torsdag med the gang! Ska bli skoj, känner mig redan lite peppad, heh!

Snart ett år sedan detta kort togs, heh, härliga minnen!

Pözz!!♥

Kommentarer
Postat av: jessica(:

den kvällen var toppen:D

2009-04-07 @ 21:45:31
URL: http://jessicafroberg.bloggagratis.se
Postat av: jag..

Japps, absolut, måste göras om, vi får köra på en sådan kväll på torsdag;)

2009-04-07 @ 22:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0