Fotografering...

Japp nyss kommit hem för en stund sedan, var och skjutsade mamma så innan det var jag och fotograferade med Hanna. Usch kan säga att det var väldigt kallt det jag skulle göra, hade mycket jag skulle tänka på så det inte skulle gå på tok, heh. Men vi lyckades nog tillslut skulle jag tro. Nu så har jag krypit ner under täcket för att värma mig, så väntar jag så klart på att se på "ballar av stål", så man kan få sig ett gott skratt. Skulle ju ha pluggat idag också men inte blev det av, får ta och göra lite nytta då det är reklam, heh. Blev ingen promis idag, jag blev jätte deppig av värdet och kände inte alls för att dra ut i det kalla, usch, näh får ta igen det imorgon.

Fick höra idag o att jag hade lovat i fredags kväll då jag fick skjuts hem, att jag skulle tvätta bilen åt honom eftersom att han körde ner mig... haha... det värsta var att jag skulle göra det i bikini med hahaha...jisses vad jag tar i ibland, hah, men jag var ju så klart inte allvarlig då jag sa att jag skulle göra de, heh. Så ingen bikini biltvätt blir det för mig, haha.




Pözz!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0