Barnvakt...

har nyss kommit hem från syster, har varit barnvakt åt lilla prinskorven W, söt pruppen min, hehe. Idag så har vi skrivit på papper å så till lägenheten, nu är det snart nära. Eller är väl ett tag kvar med tanke på att dem ska göra om i den andra lägenheten innan jag får flytta in, men men jag hjälper ju gärna till så att det ska gå fortare så klart ;) Nästa månad har jag ju räknat med att få flytta in så. När jag var barnvakt så fick jag inte så mycket gjort som jag kanske skulle ha behövt, men en sak som jag gjorde var faktiskt att söka jobb, heh, duktigt av mig. Haha, jag har skickat till allt från aerobicsinstruktör till medarbetare på kontor, hehe, jisses, ah få se hur det blir....Nu så har jag tänk mig att jag skulle försöka plugga, har ju en del inlämningar imorgon, skulle vara bra om jag har gjort dom ju.... Näh nu är det skärpning som gäller..


Jag säger bara sommar, sommar sommar!!
Puss!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0