Utmaning

Jag ska svara på några frågor eftersom att syster min utmanade mig.

Svara på alla frågor

* Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dom i deras bloggar, be dem läsa din.

* Låt personen som utmanade dej veta när du svarat på utmaningen


Vilken mat äter du oftast?

det blir nog, thai eller kina kanske, haha


När du är på kalas, är du den som sitter eller är du den som hjälper till att plocka av?

det beror på vart jag är, både och.

Var sitter du helst och bloggar?

liggandes i sängen med den bärbaradatorn och sittande vid den andra datorn.

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?

typ första gången jag åkte till grekland med familjen


Vilken tv kanal tittar du mest på?

5an tror jag


Dem som jag utmanar är:

Martinasdiary
Dagboken1
Hoegkvist
joyem


Kommentarer
Postat av: Anonym

1,asiatiskt,MEN inte rå firre-beror på fest, och intag-framför datorn, men va som helst-gilla oså Grekland, de va första svängen MEN Las Vegas,usa.ligger på TOPP-ja trycker omkring, men femman..trean/ gammoster e

2008-09-27 @ 17:19:18
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas NI hade kul i fredaxs, NI verka ha blanda drinkar...gla i hågen...i alla fall hemma i mitt KÖK/moster e

2008-09-28 @ 15:56:35
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart tog du vägen nu då???

Big s

2008-09-29 @ 20:35:31
Postat av: Anonym

I´m back on track ;D

cill

2008-09-30 @ 00:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0