Heej!

nyss kommit hem,har varit ute o kört lite med syster, var först på maxi o handlade lite sedan skjutsade vi mamma till jobbet så åkte vi till andra syster o fikade lite.

idag så var det jobbigt att kliva upp, fast de kanske inte är så konstigt med tanke på att jag la mig sent. Var på skolan hade bild sedan så på stor hålet som jag har, övningskörde jag lite med syster o sedan så tog vi en promenad o träffade andra syster yster, vi gick å åt på kina, mycket gott må ja säga. Sedan efter det så åkte jag tillbaka till skolan för att ha religion Efter skolan så var jag in på körskolan o gjorde lite repetitions faser, ska in i morgon igen när jag har slutat vid halv elva o höra med bokningen o de, så får vi se vad som händer.

Nu så känner jag mig ganska så pigg, sov en stund efter maten, kan ju vara därför, hah. Hur som helst funderar jag på att göra lite nytta som att städa lite o plugga, så jag slipper de i helgen.


Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0