Hejsan Läzers!

Var ett tag sedan, vet att jag har varit dålig på att skriva på sistone, har fått massa kommentarer om att jag har varit lite tråkig av mig. Har blivit så eftersom att jag har suttit så lite framför datorn o bara tappat de här med bloggningen eller om man kanske säger bloggandet haha, men shit the same nu är jag tillbaka.
Kan börja med att säga att jag är sjuk eller börjar väl bli bra nu, är ju uppe ur sägnen, men har varit hemma sedan tisdags, har haft feber o bara legat i sängen o knappt orkat ätit något. Kanske var de halkbanan som tog knäcken på mig eller så inte haha, hade den hursomhelst i tisdags på morgen, var tvungen att kliva upp vid halv sex för att jag skulle vara på körskolan vid halv så skulle vi åka till banan, kan säga att jag kände inte en ända person som var med i bilen men men gick ju bra ändå, de var ju skit kul. Så nu har jag bara teorin kvar då som jag f*n måste lägga ett kol på.
Ska på skolan imorgon eftersom jag mår hyfsat bra och vi har bara två lektioner på morgonen så vi slutar vid halv 11 så de är great!



puss på er!

Kommentarer
Postat av: J

Önskar dej stort lycka till m körkortet! Börjar närma sig nu. Snart har du "lappen" i din hand o fader får väl knappt se röken av bilen ;-)

Kram från systers vän J

2008-09-11 @ 16:19:11
Postat av: Anonym

Nämen, äntligen!!! Kul att du är tillbaka.



Kram Big S

2008-09-11 @ 20:50:05
Postat av: Sonja

Vilken fin bild cillis ;D

2008-09-27 @ 13:16:34
URL: http://sonjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0