Tjoh!

nu sitter jag här vid datorn för en gångskull, kan säga att det var ett bra tag sedan jag gjorde det. Men men, har hänt en hel del sen sist jag skrev, inget  speciellt att ta upp här då.

Idag så har de varit en tung dag, klev upp ganska sent men hann till bussen i tid, som tur var. Sedan så på skolan när man ska framkalla bilderna så blev det inte som förväntat, hade tagit på mosters sötisar, men det var ju så att hela filmen förstördes, lite less man blev. när man har stått en halv timme med att framkalla så funkar det inte för att någon har blandat vätskorna fel. Aja de var dom bilderna, bara att ta nya.               Har haft ett gått skratt på skolan idag, inte varje dag man får de, eller jag höll mig, haha, var så att jag sitter med en person, vill inte nämna något namn, så frågar den mig om varför det är så Många som säger att  den personen är så lik en annan känd person, som var på bilden i tidningen den läste just då, jag svarade, ärlig som jag är, eller någorlunda, jah det är väl vid munnen, ni har typ samma käke, ni är lika på många olika sätt, dem är lika det är faktiskt många som har sagt det, tro de eller ej. Jaha säger personen och såg helt chockad ut över varför någon tycker att dem är lika varandra, sedan säger den som jag tycker är det komiska i det hela, Men den personen är ju inte ens snygg. Då brast det för mig inombords kan jag säga, det är tur att jag inte visade det. I samma läget som personen säger det så blir jag tvär tyst, för vad ska man säga till ett sådant påstående, att näh du kanske inte är så snygg som du tror att du är?! eller vad, jag gjorde bäst i varje fall att bara vara tyst. Men men vissa personer har ju mer självförtroende än andra, det visades tydligt idag.

Hur som helst så har jag gjort läxa hela kvällen och jag är inte färdig än, har suttit ungefär tre timmar med rättskunskapen och jag tror jag kommer få sitta tre till om jag ska hinna bli färdig tills imorgon. Vill man ha högt betyg måste man ju ligga i.

Nä jag nu ska jag gå och forsätta o plugga.


Bjuder på den här bilden eftersom att jag är så SNYGG!



or not...Hahaha!!

Natti Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Fruj

Haha, ja skulle varit med, jag hade asgarva;-)

2008-09-23 @ 20:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0