tjing!

har gjort färdigt teorin nu så skönt, har bara några repetitioner kvar på skolan som jag ska göra imorgon, tänkte gå på skolan o beställa för provet och körningen, får hoppas att det bli nästa vecka om jag har tur. Aja, var på skolan idag tänkte först inte gå, kände att gud vad meningslöst att åka till skolan å ha två lektioner, men men, åkte ändå. I kväll så ska jag till Martina o hjälpa henne med att göra någon religion uppgift som skulle vara färdig tills imorgon, kommer nog få gå dit upp om inte snälla pappa skjutsar mig, heh, nä men en lite promenad skulle faktiskt inte skada.

Ska börja röra på mig nu.

Pusssis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart är du på mållinjen, öka öka öka, hihi



Kram Big s

2008-09-24 @ 21:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0