Salut!

har nyss kommit hem från Hanna, det är så att jag ska göra projektarbete med henne, det arbete som behövs göra i skolan alltså. Vi har kommit fram med jätte bra idéer, nu äre bara det att vi sak få dem idéerna i uppfyllelse eller vad man ska säga, tänker inte säga vad vi ska göra för arbete än, det kommer när det är mer bestämt, kan säga att jag ska åka utomlands i varje fall.    Nu så har jag tänkt plugga lite svenska som ska vara inlämnat imorgon, jag förstår inte, det är den här tiden på dygnet som jag arbetar bäst med läxorna, konstigt, men huvudsaken är att jag får dem gjort.   Idag så hade jag min skrivning på samhällen, skrev som ett j*vla tok kan jag säga, tror jag skrev fem och en halv sida, skriv kramp fick jag. Men vet inte om det blev bra det jag skrev, det får jag se på resultatet. Jag kommer säkert vara skit trött imorgon. A men nu ska jag sluta skriva här och skriva svenskan.







Puss på er Glada!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du fått datum nu. Nu blir de mera köra innan uppkörning!

Kram Big S

2008-10-02 @ 09:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0