Go kväll!

Bra med er hoppas jag?!, själv äre sådär har inte riktigt blivit frisk än, det är halsen som krånglar, menmen bara jag är frisk o kry till helgen så är jag nöjd o happy.
Idag har det varit en lång och en händelse rik dag,det började med att jag har haft skolfoto på skolan, blev ju som det blev, hoppas man såg någorlunda bra ut på kortet, jahde tror jag faktiskt, heh lite självförtroende har man ju ändå,haha.
Sedan så när man varit  hemma en stund o sovit lite så blir man väckt av att mamma ropar om en pojke, först förstod jag ingenting sedan så berättade hon att min kära syster har fått sin lilla bebis idag, o det blev en pojke, som jag har trott hela tiden, jag kan de hära med att gissa rätt, hehe. Överlycklig som vi var här hemma så åkte mamma jag o min största syster till ikea o shoppade lite till den lilla prinsen som vi snart ska få träffa, hon ville hem redan ikväll men stannar över natten o kommer imorgon. Fast jag får ju förstås inte träffa dem eftersom att jag är sjuk så jag får vänta, o jag undra hur länge de kommer att ta då, huvva vill ju vara frisk nu.
Men nu så äre de så att jag somnar snart här vid datorn, tänkte gå och lägga mig nu!
Men haare bäst!




puss påer!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har blivit moster för första gången jippie!!!

Va fint gosedjur "vi" hitta, haha



Kram Big S

2008-09-16 @ 23:03:01
Postat av: Anonym

haha ah, och jag för fjärde gången;) jah och du får ju inte glömma dom vackra skorna! haha.

//cill

2008-09-17 @ 14:32:22
Postat av: Mellan S ;)

Och jag mamma för första gången, slå den ni ;)

2008-09-18 @ 10:24:30
Postat av: Big S

Den har jag slagit för länge sen=)=)=) att bli mamma för första gången alltså...

2008-09-18 @ 23:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0