Go kväll!

kan börja med att säga att jag har suttit här hela kvällen, usch somnar snart. Har suttit med teorin, orkar inte ens tänka på det längre nu vill jag bara sova. Ska i varje fall in till bilskolan i veckan o boka körningen o provet.
Idag har de varit en jobbig dag klev upp vid 6 för att göra färdigt rättskunskapen sedan så blev de stress till skolan, slutade vid 4 sedan var de bara hem o äta lite. Efter maten så satt jag mig här. Nu så har jag bara svenska att göra tills imorgon, vilket är otroligt jobbigt, men jag ska vara duktigt flicka och gå och göra den nu.











Puss påre!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortsätt, fortsätt, snart är du klar=)

Ska vi köra något, hör av dig



Kram Big s

2008-09-24 @ 07:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0