tjing..

sitter just nu på skolan, har samhälle, jag ska göra ett arbete om Afrikas konflikter, ganska jobbigt. Men ganska intressant ändå, heh. Slutar snart om en timme ungefär hur skönt som helst. Sedan så blir det hem att greja lite, så ska jag vara barnvakt åt pojkarna ikväll en stund, för att syster ska ut med mannen sin på något party, sedan så efter så ska jag nog ut själv på party, som det ser ut nu så. Jag är ganska peppad för att gå ut. Aja men nu ska jag återgå till mitt arbete.




Puss påer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade du kul?

kram Big s

2008-10-04 @ 11:48:50
Postat av: Anonym

visste DU att du visar MIN drink...Brazze som vi kalla den jag o din moster&moster e

2008-10-05 @ 14:19:48
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har blivit utmanad på min blogg=)

Lycka till!!!



Kram Big S

2008-10-05 @ 18:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0