Fredag...

nyss sovit en stund, väldigt skönt, pratade i sömnen tydligen också, haha, verkligen inte likt mig... aja men nu så sitter jag och poppar musik på högsta nivå, så nu är jag på topphumör, som vanligt, heh ;). Ska kolla om det finns några stugor i vemdalen eller om det var i vemdalsskalet som vi ska ha till nyår, är så sugen på att åka, är ju så många som ska åka så det blir ju knappt någon kvar här hemma. Jag ska ringa också, är alltid jag som får ringa när det gäller sånt hära med bokning osv.. haha jag kanske har den dära förmågan att föra ett samtal, eller vad säger ni;) heh. Ikväll så blir det en lugn kväll, ensam hemma så kanske blir det en film eller något med Martini..Skönt Skönt!! Nämen nu ska jag väl göra någon nytta och slå en pling till dem som har hand om stugorna.




Saknar verkligen sommaren nu när det kommer det här tråkiga höstvädret, usch regn och elände!



Puss påer!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0