Morning..

varit uppe sedan halv sju, heh, är hos mia nu och är barnvakt medans hon är hos tandis. Ganska skönt att kliva upp tidigt, för då hinner jag med allt som jag behöver göra idag. Igår så kan jag säga att jag hade mitt leende ända upp till öronen eller jag har ju förstås det fortfarande, var nämligen så att jag har nu det efter längtade KÖRKORTET. Så skönt!!!!

Idag så äre det party som gäller för hela slanten... Gud vad peppad jag är, det brukar jag ju alltid vara men idag så äre mer än vanligt, heh. Vet inte riktigt vart vi ska ikväll, har många ställen att välja mellan, antingen åker vi lite överallt eller så blir vi på ett ställe, får se vad som händer.









Pussis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en kul kväll....alkohol=ingen bil körning i morron/moster e

2008-10-31 @ 09:43:38
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS GRATTIS lillasyster!!!

Kram kram Big S

2008-11-01 @ 08:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0