Måndag....

är den jobbigaste dagen på hela veckan, gillar den inte alls.  Jag har i varjefall haft en bra helg, bättre än vad den brukar vara, hah. I fredags var jag barnvakt till småpojkarna sedan så vid 11 tiden på kvällen skjutsade syster mig till grabbarna så förfestade vi lite, så drog vi in på krogen sedan, hade det jätte kul fast jag var den ända tjejen med grabbarna, ibland har man tur, haha. Kom hem runt 3-tiden och var helt utpumpad, så jag sov gott kan jag säga. På lördagen så blev jag bjuden på middag hos syster min för att jag hade varit barnvakt, fick super god mat, mums kan jag bara säga till den maten, går inte att beskriva den på något annat sätt. Sedan så stannade jag kvar där på kvällen o jag o syster såg på en skräckis, "Mirros", den var ganska otäck men inte så bra då, den var lite B-aktig, höll på att somna hur många gånger som helst.

Nu så sitter jag o gör lite läxa, går inte alls bra, är hur lat som helst kommer ingenstans. Nu så ska träffa  Hanna också o färga håret på henne.

Så har jag blivit utmanad av syster min... men det orkar jag inte ta nu, eller jag hinner inte rättare sagt, tar det en annan dag.

Puss Babe! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

bara 5 DAGAR kvar till FREDAG...moster e

2008-10-07 @ 13:44:54
URL: http://dagboken1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0