you took my breath away....

sitter o lyssnar på musik, få några minnen tillbaka, sånna minnen som är jobbiga att tänka på, kommer att tänka  på första gången jag fick den dära speciella blicken och förstod inte alls vad den innebar, hade jag konstiga kläder på mig eller var det att jag hade smink runt hela ansiktet eller vad?!, blev lite nervös av dom, sedan kom ju förklaringen, var inget fel på mig utan tvärtom, det var ju skönt till en början, sedan som tiden gick så började känslorna bli starkare mellan oss, vilket vissade sig att det bara blev mer krångligare ju närmare vi kom varandra, så allt rann ut i sanden efter en lång tid... men kan säga att det känns fortfarande som att det är några känslor kvar i luften som båda inte vill visa, utan försöker bara att gå vidare......men blickarna kommer och går..

I guess we never really moved on...



 




Puss Loves!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0