Godmorgon!

uppe med tuppen idag, har mycket jag ska göra, pluggpluggplugg.... sedan så ska jag mitt på dagen stå i någon kiosk på en bandymatch med Henke, Martina jobba så hon kunde inte stå o det är klart man ställer upp för vännen sin ;) sedan så hade jag tänkt att Martina ska färga håret på mig, behövs nu det ser lite livlöst ut, man måste ju fräscha upp sig lite så man ser någorlunda bra ut.
Helgen har varit Great! Var ut i fredags, kan säga att jag hade det jätte kul, var först på förfest hos Viktoria sedan så blev det stan, var på stadshuset o kollade på Markus Krunegård, mycket bra var han, fast jag bara kan en låt typ, haha. Var mycket folk man fick träffa som man inte träffat på länge, hur kul som helst, efter att varit på krogen så ringer jocke å fråga om vi ska komma på efterfest hos dom i söråker, vic o jag var på direkt, tog en taxi dit, o det slutade med att det var fyra grabbar kvar på festen o två av dom sov dom andra  var halvt borta av sig, hua vilken fest, slutade med att vi inte hade någon skjuts hem, så den första bussen skulle gå vid halv 6 på morgonen, men de var tur att klockan gick fort då man var där, sov typ 20 minuter så tog jag bussen hem, skönt att få komma hem till en egen säng o sova i. Lördagen blev lung, var o fotograferade med Hanna på dagen sedan så var jag med Martina på kvällen o åt lite mat och ut o åkte bil.

o nu blev det så att jag ska hjälpa mormor att bära däck, hua, blir aldrig som man har tänkt sig, aja men nu ska jag väll klä på mig då!




men mitt leende är på topp, som alltid!=D
Puss Påer!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ooooo vicket fint kort/moster eva

2008-10-12 @ 20:55:53
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heh, man får tacka!=)

2008-10-13 @ 08:29:16
Postat av: Anonym

I DAG HÅLLER VI TUMMARNA/moster e

2008-10-14 @ 14:45:42
URL: http://dagboken1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0