Filmkväll

nyss kommit hem och ätit lite tacos, mums vad gott det var, love it... Nu så sitter jag påklädd o klar och väntar på att mormor ska komma sedan så ska jag hämta några filmer hos Hanna. Efter de ska jag åka till Emelie o Erik och se på film, vi ska se "Rec" någon skräckis/rysare... tänkte se den igår men så vågade jag inte, haha, så då tvingade jag dom att se den med mig, ¨så det blir bara mys ikväll... hur skönt som helst. Det var ett tag sedan jag var med dom med så det ska bli trevligt.





Den ser ju redan läskig ut på framsidan, haha

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va filmen bra??? Men du, hur gick de med de där filmerna du skulle hämta, vart är dom nu...

Kram Big S

2008-10-29 @ 07:56:02
Postat av: Anonym

Stort GRATTIS till körkortet!!!!

Nu fåru nog va chaffis till systrarna ;-)

2008-10-30 @ 20:31:30
Postat av: Jenny

Va jag som gratta innan men mitt namn kom visst inte me :-( GRATTIS än en gång!!

2008-10-31 @ 13:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0